Oululaisen Resistance Gamesin strategiapeli Company of Crime julkaistaan elokuussa companyofcrime resistancegames

Mediatiedote
Julkaisuvapaa
22.7.2020

Oululaisen pelistudio Resistance Gamesin ensimmäinen peli Company of Crime julkaistaan maailmanlaajuisesti 8. elokuuta. Vuoropohjaisen strategiapelin julkaisusta vastaa kansainvälinen pelijulkaisija 1C Entertainment

Company of Crime on svengaavaan 60-luvun Lontooseen ja sen alamaailmaan sijoittuva vuoropohjainen, taktinen strategiapeli. Company of Crimessa seurataan Krayn veljesten kaltaisten oikean maailman rikollislegendojen jalanjälkiä ja koetetaan luoda oma rikollisimperiumi laillisine kulisseineen. Pelattavaksi voi myös valita poliisit Scotland Yardin erikoisyksikön Flying Squadin johtajana ja koittaa tehdä tyhjäksi Lontoon rikollisjengien suunnitelmat.

Aikakaudelle tyypilliset nuorisokulttuurin eri muodot – rokkareista rude boyhin, lemonheadeista modeihin ja friikkeihin – ovat tärkeä osa Lontoon alamaailmaan keskittyvää peliä. Pyssyjä ei keskellä kaupunkia kannata paukutella: taistelut keskittyvät meleeseen, jossa ei kaihdeta kierojakaan temppuja.

Resistance Games luo puhuttelevia pelielämyksiä

Resistance Games on oululainen pelistudio, joka kehittää strategiapelejä PC:lle ja konsoleille. Kahdeksan kokeneen pelialan ammattilaisen vuonna 2018 perustama studio on kasvanut 13 hengen tiimiksi, joka haluaa luoda puhuttelevia pelielämyksiä strategiapelifaneille.

resistancegames.com

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Anna Salomaa
toimitusjohtaja, Resistance Games
contact@resistancegames.com
p. +358 407676838

Company of Crime – lisätietoja, kuvia ja videoita

Katso gameplay-traileri: https://youtu.be/phSNswlGwss
Kuvia ja videoita pelistä:  https://www.1cpublishing.eu/game/748-company-of-crime

Company of Crime

Alustat:                             PC (Windows, MacOS)
Julkaisuajankohta:           8.8.2020
Julkaisija:                          1C Entertainment
Kehittäjä:                           Resistance Games
Hinta:                                29.99€

1C Entertainment

1C Entertainment on kansainvälinen pelijulkaisija. Yhtiön toimialaan kuuluvat pelien tuotanto, jakelu ja digitaalisten pelien kehittäjille suunnatut palvelut. 1C Entertainmentin rosteriin kuuluu yli 100 peliä.

www.1cpublishing.eu

Lisää aiheesta mediassa: