Keskiaikaan sijoittuva seikkailu yksipyöräisellä – Balancelot horjuu taisteluihin toukokuussa

Jestercraft / AnvilBird Interactive
Tiedote medialle 30.4. 2019

Yksipyöräisellä ratsastavan aseenkantaja Balancelotin seikkailut julkaistaan vihdoin PC:llä 23.5. 2019 Steamissa. AnvilBird Interactiven kehittämä ja Jestercraftin julkaisemassa seikkailupelissä yksipyöräisellä horjuvaa antisankaria ohjataan näppäimistöllä tai ohjaimella. Balancelotin keskiaikaisen myyttisiä hirviöitä vilisevät missiot eivät ole helppoja, mutta sitäkin hauskempia ja päättömiä! Murskaa vihollisesi, aja heidän edellään ja kuuntele yksipyöräisesi valitusta!

Balancelotin voi ostaa Steamista 23.5. alkaen 7,99 dollarin hintaan. Julkaisun kunniaksi hinnasta lähtee vielä 25 % alennus.

AnvilBird Interactive on seitsemänhenkinen pelikehitystiimi, jonka ensimmäinen peli Balancelot on saanut alkunsa Jyväskylän ammattikorkeakoulun pelialan opiskelijoiden ideasta kaksi vuotta sitten. Jestercraft on jyväskyläläinen pelijulkaisuihin keskittynyt yritys, joka auttaa myös nuoria pelikehittäjiä ensimmäisten kaupallisten julkaisujensa parissa.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Klaus Kääriäinen (Jestercraft)